Należący do ICOS portal Signs.pl został zaproszony do objęcia patronatem medialnym 25. edycji festiwalu Golden Drum. Organizowany od ponad dwóch dekad Międzynarodowy Festiwal Kreatywności i towarzyszący mu konkurs to jedno z najważniejszych wydarzeń europejskiej i światowej branży kreatywnej.
W ramach współpracy Signs.pl zapewni swoim użytkownikom dostęp do bieżących informacji o festiwalowych aktualnościach, wydarzeniach oraz przebiegu i wynikach konkursu, a także promocję tych informacji na własnych profilach społecznościowych na Facebooku, Twitterze i Google+. Na stronach serwisu emitowana jest także promująca Festiwal kampania typu display.
– Zaproszenie do współpracy z Golden Drum traktujemy jako wyróżnienie, ale przede wszystkim jako okazję do szerszej prezentacji festiwalu i konkursu na naszych stronach, z czego bardzo się cieszymy. – zaznacza Łukasz Łukasiewicz, redaktor naczelny Signs.pl. – Wydarzenie tej rangi w naszej części Europy zasługuje na szczególne zainteresowanie i wsparcie. Tegoroczne materiały festiwalowe nie są zatem w Signs.pl nowością. Po raz pierwszy informacje o Golden Drum zagościły na naszych stronach (wówczas pod nazwą SignOnline) w 1998 roku, a przez ostatnie lata opublikowaliśmy kilkadziesiąt materiałów poświęconych konkursowi w Portroż.
Dwudziesta piąta edycja organizowanego przez Słoweńską Izbę Reklamową Festiwalu odbędzie się w dniach 17-19 października w Portorož, w Słowenii. Ostateczny termin składania prac został właśnie przesunięty przez organizatorów na 3 września.
Golden Drum inspiruje najlepszych twórców świata i pozwala uczestnikom spojrzeć na świat oczami artystów. Uczestnicy mają okazję wysłuchania inspirujących wystąpień wybitnych prelegentów – uznanych artystów, muzyków i naukowców, którzy dzielą się swoją wiedzą i kreatywnością. Od lat nieodłącznym elementem festiwalu jest Young Drummers Competition. Jest to konkurs skierowany do młodych twórców poniżej 30 roku życia, na najlepszy i najbardziej kreatywny plakat.
Więcej informacji o Golden Drum: https://goldendrum.com